oferta

Na niezapomniane wesele składa się wiele czynników

Praca konsultanta ślubnego polega na ułożeniu tej skomplikowanej układanki w całość. Z naszych usług możecie skorzystać na dowolnym etapie przygotowań – sprawdźcie poniżej co wchodzi w skład naszej oferty. Pamiętajcie, że konsultant ślubny nie odbiera Wam frajdy z przygotowań. To Wy podejmujecie wszystkie decyzje, a naszą rolą jest proponowanie Wam rozsądnych rozwiązań oraz polecanie sprawdzonych podwykonawców.

Jak działamy

Pomożemy w organizacji Waszego wymarzonego dnia

Umówimy się na niezobowiązujące spotkanie przy kawie lub rozmowę na Skype/Whatsapp. Poznamy się i omówimy wszystkie ważne elementy dotyczące organizacji Waszego ślubu i wesela. Po spotkaniu przygotujemy dla Was budżet ślubny i przedstawimy nasze wynagrodzenie, które bazuje na pracochłonności zlecenia. Nie doliczamy prowizji do wynagrodzeń podwykonawców. Po zaakceptowaniu przez Was budżetu oraz umowy ruszamy do pracy.

Gdzie działamy?

Głównie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (Olsztyn, Elbląg, Ełk, Iława, Ostróda, Giżycko, Mikołajki i okolice), pomorskiego (Gdańsk, Gdynia, Sopot, Słupsk, Malbork i okolice) oraz mazowieckiego (Warszawa, Radom, Płock, Siedlce, Ostrołęka, Ciechanów i okolice) ale nie stanowi dla nas problemu organizacja wesela w innych rejonach Polski.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

napisz do nas
Polecają nas:

Plan My Wedding